onsdag 21 mars 2012

Bakslag i våryran

Hade vigt den här dagen till att vårpyssla ute, men blev något snopen när hela världen var vit när jag öppnade ytterdörren. Måste erkänna att jag blev något deppig, tog en kopp kaffe och tröstade mig med en ny trädgårdsbok som jag köpt dagen innan.














Men skam den som ger sig.......................på eftermiddagen kom solen och värmde upp och tinade bort snön. Äntligen kunde vår-orgien börja.....jag kånkade ut blommor och krukor och annan nödvändig rekvisita och började vår-fixet på mitt planteringsbord.
                                                                                                                                 
                                                                                                                              


 Så här blev det...känner mig faktiskt ganska nöjd. Men i morgon fortsätter vår-yran...då åker jag ner till plantskolan och bullar upp med lite mer ögonfröjd.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...