lördag 10 mars 2012

Trädgårdsböcker

Sista dagarna har mina trädgårdsböcker fått komma ut ur bokhyllan och luftat sig lite. Jag var tvungen att damma av dem lite för att inte få ett astma-anfall. Den här vintern har nog tagit knäcken på oss, tror jag. I vanliga fall brukar jag planera och fundera på nästa års trädgårdssäsong och böckerna brukar ligga och drälla både här och där i huset. Men i år har jag liksom kommit av mig lite.
Men så fort vårsolen skickade in sina ljuvliga strålar, så kom också lusten och inspirationen tillbaka.
Så nu är allt som vanligt igen. Trädgårdstidningar, böcker och frökataloger belamrar både bord och soffor.
Här är några av mina favoriter.
 Det här är nog min favorit.....
 Och den här.....
 De här är inte heller så dumma...
 Svårt att välja.......det finns ju så många bra böcker och alla ger de inspiration och tips och massor med underbara bilder som man kan drägla över!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...