fredag 13 april 2012

nä nu!!!

Jag tror någon met mik skämta aprillo....












Vad är det här egentligen...kom in från trädgårdsarbetet glad i hågen för 4 timmar sedan....visserligen var det litet blött och regnigt, men ändå...det var vår...fåglarna kvittrade för fullt...jag hade precis burit ut alla krukor med penséer från växthuset, där de har stått sista veckan pga. kylan...jag har rensat och fixat och haft mig ...och vad händer...jo, medan jag gör ett blogg-inlägg i godan ro, äter en amerikansk pizza och tittar på ett missat avsnitt av Året i trädgården i svt-play....så är det någon rackare som har varit framme och ställt till det...när jag nyss var ute med hunden såg det ut så här....inte kul alltså....NU VILL JAG HA VÅÅÅÅR!


2 kommentarer:

  1. Nä, inte snö i mitten på april. Blä! Men vackra bilder från mässan du visade i tidigare inlägg. Hoppas att snön smälter fort.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Här klarade vi oss precis, 2 mil härifrån ser det ut som på dina bilder. Här är kylslaget och ruggigt men som sagt ingen snö. Jag får ta på mig extra kläder idag för nu SKA jag ut i trädgården! Vill ha vår NU, och löneförhöjning så jag kan investera i allt fin jag såg på mässan ;0) Det är väl det som gör att det känns extra frustrerande med vädret, man har massa inspiration och vill sätta igång PRONTO!
    Hoppas det smälter fort!
    Kram Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...