tisdag 29 maj 2012

Donna e mobile!



Snacka om ambivalens. Har sprungit runt med fågelburen i trädgården för att hitta den rätta platsen, provat här och provat där, men ingenting blir till belåtenhet. Kanske är det en sån dag då ingenting blir riktigt som man tänkt sig...beror det på blåsten eller på atmosfäriska störningar eller på att det är kallt så fingrarna stelnar?
Får nog sova på saken, så ger det sig.






 Den stackars inburade penséen var säkert skräckslagen, när jag sprang omkring och velade...
-oj,oj,oj...hur ska detta sluta...???









Men jag kom just på det! I äppelträdet blir nog perfekt...får testa i morgon...för det är becksvart ute, vore ju synd om jag råkade hänga upp den i grannens träd av misstag!

                                                              Ciao tutti!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag tycker också att det är svårt med att placera fågelburar. Men jag tycker att de passade överallt hos dig.
    Kram Anette

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...