tisdag 22 maj 2012

Nya spadtag

Idag hoppas jag att det nya grönsakslandet ska bli klart. Hade tänkt att jag skulle kunna så sallad, morot, mangold och rödbetor i eftermiddag. Mina tomatplantor ska få sin slutliga omskolning i krukor i växthuset. 
Det ska också gurka, chili och paprika.
Jag tycker att det känns så skönt när allt börjar bli klart för sommaren, det har varit så intensiv vår eftersom allting kom igång så sent pga det kalla vädret. Men den här veckan har det varit ett underbart skönt väder.
Allting känns så mycket lättare när det är varmt, bara att slippa ta på sig massa kläder varje gång man ska gå ut är ju härligt!




Nej, nu hinner jag inte sitta still längre...nu ska här grävas!/ Titti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...