fredag 4 maj 2012

Snabb-besök på Zetas Trädgård





Först ett besök hos veterinären för att ta bort tandsten på Oliver, sedan ett snabb-besök på Zetas medan maken fixade det sista på båten före sjösättningen i morgon.


Det blåste iskalla vindar och jag frös nästan händerna av mig, men Zetas är ändå Zetas, vilket väder som än råder.
Det finns så mycket spännande att titta på och ta på och lukta på, det kittlar alla sinnen!


En purpur-apel fick följa med mig hem plus några andra rödbladiga växter som ska planteras på innergården.


Nu hoppas jag på varmare väder i morgon så jag kan få plantera trädet.
Ska också börja gräva för en ny köks-trädgård bakom lusthuset.
Jag önskar er alla en riktigt skön helg!/Titti

























1 kommentar:

  1. Olala..ser härligt ut :)
    å missa nu inte......

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    de e kul att vara med :)
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...