onsdag 27 juni 2012

Det är bara regn hos mig!

Här regnar det i stort sett hela tiden, jag har dessutom lyckats få både förkylning och blåskatarr så det blir inte mycket till semester!
Igår var vi i alla fall i Nyköping och tittade på utemöbler till bryggan.
Vi hittade helt underbara fåtöljer med fotpallar som vi beställde. När de kommer på torsdag ska jag försöka komma ihåg att visa er bilder.
Har pyntat lite på bordet i innergården, men det blir inte långa stunder man kan vara ute för det spö-regnar hela tiden.







Maken och jag har i alla fall varit och köpt lite böcker så vi har något att göra om vädret fortsätter att trilskas!  Att ligga på soffan och läsa en spännande bok är ju inte så dumt det heller!
Dessutom tänkte jag ta mig an ett litet projekt så fort jag piggnar till igen, men om det berättar jag längre fram./ Kram Titti



1 kommentar:

  1. Ser mysigt ut i din lilla hörna, den där glasklockan med fågeln var ju jättesöt.
    Majsan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...