tisdag 12 juni 2012

Hade kanske varit snyggare med en noshörning!


Har precis fixat till min livs första bonsai (förmodligen också den sista)
Tror inte att jag har tillräckligt med tålamod att vänta 15 år på att denna ynkliga lilla thuja-stickling ska bli så där lagom härligt krokig så att den är värdig att kallas bonsai...blir nog snarare en bonsi-bonså!
Men jag är inte ledsen för det, finns ju andra glädjeämnen i livet, eller hur?
Blir faktiskt lite fnissig när jag ser gubben o gumman på bilderna...de liknar mig och min make på pricken!
Men jag håller nog med Anna vattenkanna...det är snyggare med en noshörning! /Titti




3 kommentarer:

  1. Jag tycker att det blev toppen! Där står ni (du och din make) under granen och ska ner i sjön för ett dopp... Tänk, så blir ni riktiga vinterbadare på köpet framöver...

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker den blev rätt kul! Ser ut som hämtat från filmen badliv. Gubben är ju rätt söt med sin stora mage och badringen.
    Majsan

    SvaraRadera
  3. Jag känner inte alls igen mig-"Gubben"

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...