onsdag 27 juni 2012

Lite fix på planteringsbordet

Har fixat lite på det nya planteringsbordet jag fick av maken. Men jag känner att orken inte räcker till riktigt, förkylningen är lite värre idag så det blir till att ligga lågt med trädgårdsarbetet idag!



 Den egenhändigt gjorda statyn har fått komma ut i friska luften, den har jag gjort av spill-bruk som blev över när källaren renoverades.

I korgen har jag planterat murgröna och dekorerat med gamla nät-flöten som jag tagit bort repen ifrån. Fick idén från Zetas Trädgård, det är snyggt när solens strålar speglar sig i glaset.

Titti



1 kommentar:

  1. Det där med glaskulorna var ju en kul idè som jag måste testa, jag har ju såna i källaren nån stans.
    Vilken fin staty du har gjort men det är nog ingen idé att jag testar det, jag har nog tummen mitt i handen!Majsan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...