onsdag 6 juni 2012

Nu lyser solen igen!

Äntligen lite bättre väder! Idag lyser solen och det är 18 grader och vindstilla...helt normalt Juniväder alltså!
Jag har arbetat natt och har just vaknat. Så fort jag kvicknat till ska jag börja röja i trädgården efter busvädret...mängder av grenar har blåst ner och det ser stökigt och fult ut.





En del plantor från Gustavshill står fortfarande oplanterade, bla. en Styvklematis Purpurea, som jag är så glad att jag köpte. Så nu kliar det i fingrarna att få plantera den! Ha en skön kväll!/ Titti



1 kommentar:

  1. Vilken söt försommarbukett du har plockat. Penseer är så söta på bild tycker jag man får passa på att njuta av dem nu innan dom vissnar.
    Det var roligt att titta in på din blogg med alla fina bilder,gillade den där fina bänken med Relaxskylten du har i högerspalten.Kram från Gunnel

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...