söndag 8 juli 2012

Det vackraste jag sett!

Idag har vi besökt en öppen trädgård igen. Den här gången var det Länninge Trädgård som ligger strax utanför Stigtomta. 
Ni som sett Trädgårdstoppen på TV8 känner nog till trädgården redan.
 Eller kanske har du tittat in på deras blogg.
Men verkligheten överstiger vida det man fick se på TV, det är den mest fantastiska trädgård jag sett i hela mitt liv. Det kändes som att komma in i en annan värld när man steg in i trädgården, en fridfull stämning som inte går att förmedla på bild. Fåglar kvittrade i träd och buskar, några kattungar tumlade runt i en brottningsmatch och det porlade härligt från dammarna.
Nu ska jag inte prata mer, bara visa er vad jag såg genom min kamera-lins..
.















Jag tog över 300 bilder så jag kommer kanske att plåga er med fler bilder längre fram, kanske redan i morgon, vem vet!
Ett stort tack till Helen och Janne som lät oss komma in i deras privata paradis och för att vi fick tillåtelse att fotografera.
                                                                            Titti



1 kommentar:

  1. Visst är det härligt när man kommer till en trädgård som man blir helt betagen i och liksom "drunknar" i. Tack för titten!

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...