torsdag 5 juli 2012

Söta sommarbuketter

Det har varit mulet hela dagen , men otroligt varmt. Faktiskt ett riktigt bra pysselväder. Jag har klippt våra små dvärgsyrener som blivit lite yviga sista tiden. Nu är de snygga och prydliga igen.
 Maken har målat alla bord och stolar ute (Ja, inte de nya förstås) Lite lagom sommarpyssel alltså!
Det är så härligt att plocka in blommor från trädgården och få lite sommarkänsla inomhus. 
Hittade de här fina buketterna i mitt bildarkiv, det är inte jag som bundit dem, de fanns på bordet på en fest vi var på för ett tag sen. De var så söta och enkla , med växter som de flesta har i sin trädgård.




                                                    Visst var det läckert med citronskivan!
                                                     Titti

2 kommentarer:

  1. Hej Titti!

    Jag kikade på dina fina trädgårdsbilder i ditt förra inlägg! Så fint ni har det i er trädgård. Håller med om att det nog är som allra finast den här tiden på året. Det är så mycket som blommar nu.

    Ha det bra! Kram ! // AH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, AnnaHelena!
      Tack för att du kikade in! Har försökt lägga in kommentarer på din blogg men det går inte av någon anledning. Men jag kikar in på din blogg varje dag även om det inte synns/Titti

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...