onsdag 15 augusti 2012

Utsikt från ett fönster

Är fortfarande sjuk, halsen värker och snoret rinner. Går små vändor då och då för att kika ut genom fönstret. Ute skiner solen från en knallblå himmel och det är 25 grader. Fruktansvärt retfullt att bli sjuk nu när det äntligen blir fint väder! Men jag är glad att trädgården finns där ute och väntar på att bli ompysslad.
Om jag hänger mig ut genom köks-fönstret ser jag detta...

                                             Korgen med Tagetes på trappen piggar upp lite...

                                             Guldhumlen klänger vilt på stolparna på bänken.

                                        Den höga obelisken är ett Svartöga som blommar så fint...


Nu är jag glad att jag satte krukorna med Afrikanska liljorna här utanför så att jag har något trevligt att titta på./ Titti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...