fredag 21 september 2012

Fredagsmys

Regnet har hängt i luften hela dagen, men inte förrän sent på eftermiddagen kom regnet. Har fortsatt min höst-styling av trädgården i dag också. En av fördelarna med att arbeta inom vården är att man får lediga dagar mitt i veckan, känns lite lyxigt att få en hel dag att gå och skrutta i trädgården i lugn och ro. 







Efter den här tråkiga och solfattiga sommaren känns det skönt att få ha några feel-good dagar för att ladda upp ny energi. Snart nog kommer snö och vintermörker att fylla våra liv. Så passa på och njut!
                                                                              Titti

2 kommentarer:

  1. Så fint du har det! Mossan och citronerna gillade jag, tror att jag har såna silverbägare någonstans. Jag kanske stjäl ideen.
    Gunnel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, idéer är till för att stjälas, har nog själv knyckt idéen någonstans, misstänker jag./Titti

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...