onsdag 26 september 2012

Höst-fint i Julias Hörna


Julias Hörna ligger precis utanför vårt köksfönster. Här står jag ofta och tittar ut medan jag lagar mat, så det känns extra kul att få höstpynta lite här. Det är meningen att det ska vara lite barnvänligt i den här hörnan, här ska vi sitta och dricka saft och äta bullar, jag och barn-barnet...ja inte just nu förstås utan längre fram när hon blir stor nog att sitta still och njuta...kanske redan nästa sommar, vem vet. 






Den söta burken har jag fått i arv av min svärmor. Tyckte att den passade in här tillsammans med de andra röda detaljerna. Kom på nu när jag ser bilderna att jag hade tänkt sy vimplar i olika röda och rosa toner och hänga upp dem ovanför hyllan. Jag får väl sätta upp det som ännu en punkt på listan för saker som inte blev gjorda den här sommaren. Med sjukdom och dåligt väder så har den listan blivit väldigt låång kan jag säga!
Men skam den som ger sig...nästa sommar tar vi nya tag!/ Titti

3 kommentarer:

  1. Vilken gullig hörna, det blir fint att sitta där när solen skiner och det är varmt och skönt, jag längtar redan till den tiden.

    SvaraRadera
  2. Wow, visst är det härligt med barnbarn!! Vad glad och stolt Julia måste vara över sin hörna!!

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  3. Ja den här sommaren har verkligen varit tråkig, det är mycket här också som inte blivit gjort. Så mysig liten hörna du har!
    Majsan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...