tisdag 1 januari 2013

Åh vad skönt!

Det känns verkligen skönt att lägga året 2012 till handlingarna! Ett år fyllt av cancer och annat elände! Ett år vi helst vill glömma. Nu tar vi nya tag och hoppas att 2013 är ett lite trevligare år. Det tror jag faktiskt att det blir, jag ska ju bli tvåfaldig mormor...låter mycket bättre än enfaldig mormor eller hur?
  Härligt är det också att det går mot en ny vår och en ny trädgårdssäsong med allt som det innebär!
Har just suttit och gått igenom förra årets trädgårdshändelser och tänkte göra en liten summering av förra året.
Jag startade upp bloggen igen i Mars efter en tids sjukdom. Det var en varm och skön månad. All snö var borta och man kunde vara ute och pyssla i trädgården utan att frysa.
När Trädgårdsmässan i Kista öppnade kändes det som trädgårdssäsongen var i gång och man fick massor av inspiration och lust igen!






Det vackra vårvädret gjorde att man fick lust att vårpynta i trädgården även om det var lite i tidigaste laget.





De första vårtecknen började dyka upp och vi var ute varje dag för att se vad som kommit upp i rabatterna.



Kort sagt, Mars 2012 var en härlig vårmånad, föga anade man vad April skulle föra med sig! Det var då jag verkligen insåg vad som menas med Aprilväder! Men det tar vi i nästa inlägg!/ Kram Titti

2 kommentarer:

  1. Vilka vackra vårbilder, det är något att se fram mot. Hoppas att du får ett fint och varmt 2013 också, god forsättning :)

    SvaraRadera
  2. Åhh vad jag längtar nu när jag ser dina bilder. Mässor är kul och en kick. Ha det så bra..Kraaam Pia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...