söndag 31 mars 2013

En skön och solig dag...


...och jag har sovit bort det mesta av dagen eftersom jag arbetar natt hela helgen. Känner att jag inte riktigt fått tillbaka orken efter öroninflammationen.  Men man blir så glad av solen och det känns faktiskt lite vårlikt ute idag. När jag var ute på promenad med Oliver för en stund sen så såg jag många grannar som satt och solade sig mot husväggen. Den första lilla Penséen är planterad och står på trappan...tänk, det är något speciellt med de första Penséerna som kommer, man blir glad ända in i hjärteroten när man ser dem...oj, oj, oj vad man har längtat denna vinter!!!




Idag är det 36 år sedan vi gifte oss och barnen hade ordnat en trevlig fest för oss i fredags och bjöd på god mat, blommor och presenter.


Det är något visst med röda rosor...





Maken och jag tycker att vi har haft så trevligt tillsammans de här 36 åren så vi har bestämt oss för att pröva i 36 år till!

Kram Titti



3 kommentarer:

  1. Grattis till de 36 åren och ha en härlig början på de nya 36... :)

    Det är vår i luften och idag har jag haft 28 grader i solen mot väggen!! Det tar på snötäcket :))

    Ha en fortsatt skön påskhelg!

    SvaraRadera
  2. Gratulerer med de første 36 år!:-) Din stemorsblomst var nydelig. Jeg skal få kjøpt noen til uka, for nå må jo våren komme. Nå er det til og med sommertid!
    Jeg ønsker deg en fin ny uke.
    Klem Marit

    SvaraRadera
  3. Grattis till 36 år, fantastiskt! Härligt att våren har kommit igång också :-) Kram
    /Liv

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...