torsdag 21 mars 2013

Första bilderna med nya kameran...


Hmm...måste nog öva mig lite mer. Har inte riktigt lärt mig inställningarna. Men alla är ju barn i början sägs det...

Jag övar mig lite i matsalen där en liten krokus pryder nya duken från HM-Home. Det är Anna Vattenkanna som förledde mig till att kika in på deras hemsida och plötsligt utan att jag visste ordet av så hade mina klåfingrade händer beställt dukar och kuddar och handdukar för X-antal hundra kronor!
Så det kan gå!

Nästa övnings-plats får bli köket!

Under foto-sessionen upptäckte jag att hyllorna behövde dammas, får skriva upp det på måste-göra-listan! 


Ha det så gott i vinterkylan!
Kram Titti


2 kommentarer:

  1. Dette ser jobriktig bra ut! Flotte bilder :-)
    Øvelse gjør mester, så det er bare å ta masse bilder.
    Ha en fin kveld.
    Klem Marit

    SvaraRadera
  2. Fint! Ja Anna Vattenkanna kan sina saker och visst blir man sugen på att shoppa loss lite. Kraaaaaaam Pia

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...