söndag 26 maj 2013

Äppelblom


Nu blommar Äppelträden! Nu vill jag stanna tiden lite, för jag hinner inte med...det går så fort så man hinner inte upptäcka allt som händer. Värmen i kombination med regnet sätter fart på växtligheten.  Man får försöka fotografera mer så kan man njuta av bilderna sedan när man får tid. För just nu är det fullt upp! Håller på med andra rensningen av rabatterna, och idag har maken och jag med gemensam ansträngning putsat alla fönster. Oj, så skönt att få det gjort! Nu kan man se ut genom rutorna igen utan att undra om det är dimma ute!




Ha en skön Söndag-kväll!
Kram Titti



4 kommentarer:

  1. Åh neeeejjjj! Varför läste jag din blogg idag??? Hihi....det hade jag totalt glömt bort! Att putsa fönstren har jag helt klart och tydligt förträngt, trots att jag inte kan se vidare värst ut genom dem....konstigt det där med synen, finns det selektiv syn också, tydligen?!
    Kram
    PS Jag menade ju inte så värst mycket vad jag skrev om att det var tråkigt att läsa din blogg som du förstår. Tyckte det bara var lite kul att säga det, för jag HAR verkligen glömt fönsterputsningen! DS

    SvaraRadera
  2. Oh så vackert det är med alla äppelblommor jag kan nästan inte se mig mätt på dom.Älskar den här tiden skulle som du vilja stoppa den lite. vad duktiga ni är då med fönstren menar jag.
    Ha en fin vecka
    Kram meta

    SvaraRadera
  3. Godt at dimman er borte, så du kan nyte de nyyyydelige epletrærne og alt annet som blomstrer i din flotte hage:)

    SvaraRadera
  4. allt går så fort nu i trädgården,man får springa ut mellan regnskurarna och ta bilder
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...