torsdag 20 juni 2013

Extreme home makeover à la Rålle Rådjur


FÖRE

EFTER

Ah, très chic! Snyggt arrangerat!

Ser ni... senaste modet...strö några blommor runt en vas...läckert!


GRRRRR...
Jag vet vad jag vill göra med dig Rålle Rådjur...


Som ni märker har vi ett rikt djurliv här i vår trädgård!
Hundar, sniglar, paddor och rådjur.
Idag har vi även haft besök av Laila Liljebagge...men hon kommer nog inte tillbaks fler gånger, he he!
Visserligen är jag djurälskare men det finns ju gränser för min kärlek!

Ha en skön sommarkväll!
Kram Titti





3 kommentarer:

  1. Fy så trist!De är bäst på vykort de där djuren.Lailas kusin Leif gick inte heller härifrån :)

    SvaraRadera
  2. Nei, det er grenser for alt her i verden... ;-) Jeg forstår godt at du er lei både rådyr og snegler. Liljebiller så jeg tidlig i vår, men nå har jeg ikke sett de på lenge. De blir ikke gamle her heller!

    Klem Marit

    SvaraRadera
  3. Jag förstår om Laila Liljebagge, hon är ingen trevlig gäst hur färggrann hon än är.....men Rålle....han gör ju så att dina blommor blir ännu kraftigare ...fast det tar ju sin lilla tid förstås...fniss....nej jag förstår, men det är väl trädgårdsälskarnas liv...
    Glad midsommar!
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...