tisdag 18 juni 2013

Usch, dessa paparazzi!


Å ,nej, där kommer de där paparazzi´s igen...aldrig får man vara ifred på det här stället! Sorry killar, jag måste sticka...

Jag gömmer mig här under plåtskräpet...



Äsch, de hittade mig...jag springer åt andra hållet...

Ett hål, jag gömmer mig här...å, nej, jag skulle inte ha käkat den där sista snigeln, det är för trångt för magen...

Här då, kanske...om jag hoppar...

Så där ja...nu tar vi sats...1...2...3 hopp!

Usch, känner mig lite baktung idag...

Så där ja, nu kom jag upp i alla fall. Där ser ni, I´m still going strong. Vad glor ni på förresten? Har ni aldrig sett ett grodlår förr va?

Pust...äntligen kom jag undan! Fy för dessa Paparazzi´s!

So long!
Palle Padda

11 kommentarer:

  1. En sån härlig bildsvit du fick på Palle. Älskar den där han håller på att kravla sig upp på stocken. Paddor gör en sån nytta!

    Kram

    SvaraRadera
  2. He-he! For en artig følgetong med den søte frosken. Jeg er en av dem som elsker frosker. Vi har massevis av dem i hagen. Artige er de. Så er de så mye å ta på:)

    SvaraRadera
  3. Padder er søte! Det var en herlig fotoserie du viser :-)

    Klem Marit

    SvaraRadera
  4. Härlig groda, tror faktiskt att den gillade fotandet.
    ha en fin vecka
    kram Meta

    SvaraRadera
  5. Blää för paddor, men dom gör ju nytta. Ser ut som urtidsdjur gör dom också men det är en härlig bildsvit du gjort. Ha en skön dag/Carita

    SvaraRadera
  6. Hi,hi paddor är riktigt härliga tycker jag. Jag har inte sett någon på länge. Äter de sniglar?
    Ha det fint,
    Carina

    SvaraRadera
  7. Hej Palle Padda!
    Det är helt otroligt att man kan aldrig får vara ifred....fast, är man snygg så blir det lätt så att Paparazzi inte kan hålla sina kamerafingrar i styr;)!Jag som skriver heter Grodan Sammakko.Det är likadant här. Folk vill nog se bilder på våra vackra kläder - typ!/Anja

    SvaraRadera
  8. He he så artige bilder og tekst.
    Padder er velkommen hos meg, de spiser snegler og rydder opp uten å gjøre noe skade.
    Marit.

    SvaraRadera
  9. Härliga grodbilder och kul text
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  10. Haha! Vilken liten tjockis!
    Vad är det med paddor som är så hemtrevligt egentligen?
    Jag menar, snygga är de ju INTE! Men ändå...lite hemtrevliga! :-)

    Kram // AH

    SvaraRadera
  11. Oups, trodde först det var en padda i nåt bronsmaterial, men sen insåg jag att den rörde på sig =) Härlig bildserie du fick till!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...