fredag 5 juli 2013

Skönt att att bara vara hemma!


När man har varit ute och flängt några dagar så är det så skönt att bara vara hemma och skrota lite. Innergården är som finast just nu, rosorna har börjat blomma och liljorna slår ut vilken dag som helst.






Jag skulle inte kunna tänka mig att resa bort någon längre tid så här års. Jag vill ju inte missa allt det underbara. Men i vinter när snön ligger meterhög över trädgården då flyger jag mer än gärna söderut!




Makens gamla uttjänta kängor har hamnat här på gruset med några taklökar. De väcker alltid förtjusning hos våra trädgårdsbesökare!


Jag är så förtjust i den lilla Flocknävan som villigt brer ut sig över gruset.

Nu mognar det tomater varje dag...mums...de smakar ljuvligt!




Alla mina Fuchsior har börjat blomma. Som små ballerinor dinglar de med kjolarna i vinden.




Imorgon ska vi på besök till öppna trädgårdar, det är alltid lika roligt att få lite ny inspiration.

Ha en skön helg!
Kram Titti

2 kommentarer:

  1. Vakre bilder! Du har så mye fint i din hage, og de gamle skoene ser så morsomme ut! Håper du får sett mye fint i dag :-)

    Klem Marit

    SvaraRadera
  2. Vilka ljuvliga bilder!
    Ha en fin dag imorgon!
    Kram Nora

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...