tisdag 20 augusti 2013

Första höstblommorna inhandlade...


De första bollkryssarna stod där så fint på hyllan och blinkade åt mig när jag gick förbi. Jag var helt enkelt tvungen att ta med dem hem så att de inte blev ledsna. En god gärning alltså!



Jag vet inte om ni ser det, men det är något som glimmar till på den närmaste bollkryssen.
Ungefär som guldtanden som glimmar till när boven i en långfilm hånler elakt.
Förmodligen tänker de att jag var förfärligt lättlurad som föll på så enkla grepp!
En liten blinkning och vips åkte de ner i varukorgen.
Tänk att man aldrig lär sig!
Men jag förlåter dem för de är ju så söta!

Kram Titti

6 kommentarer:

  1. Hahaaa, jo, jag ser glimmret i Bollkryssen och förstår sååå väl.
    Jag har också en underlig förmåga att höra växterna viska mitt namn eller så ber dom att få följa med hem ;=)

    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  2. Ja, det er godt å lese at det er flere som gjør gode gjerninger ;-)
    Det er vanskelig å gå i fra planter som roper: Ta meg med hjem...
    De var kjempefine og passet perfekt i kassene du har satt de i!

    Klem Marit

    SvaraRadera
  3. Nu blev jag också sugen på att skaffa lite sensommar, se ser härliga ut dina Bollkryss. Underbara bilder du bjöd på från Wij-Trädgårdar!
    Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Åh vad fint. Jag ska också sätta fart på höstkrukorna. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  5. Vad fint det blev i din hörna.
    Väntar nog ett tag till med bollkryssen.
    Ha en fin dag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Förstår din "svaghet" när de blinkar och glimmar så vackert :-)

    Sommarkram / Therése

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...