torsdag 26 september 2013

Minns ni?



I morse när jag skulle åka hem från jobbet så var det is på bilrutorna.
Burr


Jag var tvungen att ta på mig handskarna för att inte förfrysa fingrarna.
På nyheterna sa de att det snöat i norra Sverige.
Det är bara att erkänna att nu är den kalla perioden över oss.
Med snö och elände!
Usch!!!



Man får trösta sig lite med tända ljus!

Och snart kommer tulpanerna i butikerna.
Jag älskar de krispiga stjälkarna
och de granna färgerna.



Fram med trädgårdsböckerna och leta inspiration till nästa säsong.


Och leta fröer på nätet!


Då går vintern fort och det blir sommar snart igen!

Ha en skön Torsdagkväll!
Kram Titti





2 kommentarer:

  1. Det är nog så att vi får inse att den snart är här herr vinter. Inte än vi har lite kvar att pyssla med på kolonin.
    ha en fin fredag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Usch ja! Jag minns den hemska vintern som var. inte kul alls. Men skönt att sitta o kura med trädgårdsböcker o frökataloger iaf.
    Majsan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...