onsdag 23 oktober 2013

Gissa om jag blev förvånad...


...när jag hastigt slängde en blick ut genom vardagsrumsfönstret igår eftermiddag!




Jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig att se där utanför...
en fågel kanske...eller ett och annat blad som virvlade omkring i höstrusket.
Men jag hade absolut inte väntat mig att se en båt hängandes högt däruppe över lyktstolpar och telefonkablar.
En grå och trist dag förvandlades genast till något spännande, och Oliver och jag fick oss en liten eftermiddagsunderhållning, när männen sakta, sakta lyfte båten över lyktstolpen, och ner igen på andra sidan.
Skickligt gjort!
Både båten och lyktstolpen klarade sig undan några olyckor.
Och jag fick några bilder till ett litet inlägg.
Alla nöjda och belåtna!

Kram Titti


8 kommentarer:

  1. vilken kul överraskning
    ha det så bra
    maggan

    SvaraRadera
  2. Ja, det var litt av en overraskelse! Jeg tror at jeg jeg hadde fått sjokk hadde jeg sett noe sånt utenfor vinduet! :-)
    Klem Marit

    SvaraRadera
  3. He,he..ja dette kan sette en støkk i noen og enhver...har hørt om luft-pute-båt..men det er vel ikke akkurat det heller:)
    Ønsker en fin kveld:)

    SvaraRadera
  4. Det var inte er båt alltså. Ja du mycket kan man få se här om dagarna.Kan vara bra att få lite gratisunderhållning ibland.
    Ha e fin dag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  5. Haha...tala om överraskning:)

    SvaraRadera
  6. Så oväntat och spännande. Ja det gäller att hålla ögon och öron öppna för allt spännande som kan dyka upp.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  7. Haha, vilket kul inlägg....snacka om att bkåten går på torra land....fast snarare uppe i skyn :)

    SvaraRadera
  8. Haha! Tur att "förtöjningen" höll så ni inte hux flux skulle blivit med segelbåt. Fast det kanske du hade gillat ;)
    Vilka underbara frostnupna bilder i ditt förra inlägg. Ser att du också har min gula favorit - husarknappen. Visst är den lovely!

    Ha en fin söndag!
    Kram Tamara

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...