onsdag 30 oktober 2013

Stormen som aldrig kom...


Tack och lov kom ingen storm hit! Inte ens en liten vindpust, faktiskt! Och idag tittade solen in genom fönstret en liten stund och piggade upp oss i höstmörkret. Några blommor på bordet piggar också upp! Vad vore livet utan blommor!

Det här kortet var så fint så jag var tvungen att lägga in en bild på det. Det är min underbara svärdotter som har gjort det till mig.





Jag älskar när solen letar sig in genom fönstren. Man blir så glad och pigg av ljuset. Fast en liten fönsterputsning vore nog på sin plats, i solskenet avslöjades att jag inte putsat dem på ett tag nu, aja-baja slarvmaja!




Hoppas att ni andra klarat er från stormens härjningar.
Ha en skön vecka!
Kram Titti


4 kommentarer:

  1. Så godt at ikke stormen kom til deg, den kom ikke her heller. Vakkert kort du har fått!
    Solen er herlig å se ja, men den er så lav nå og veldig avslørende. Må nok ta en vindusvask her også ;-)

    Klem Marit

    SvaraRadera
  2. Sån tur ni hade. Här blåste det REJÄLT men inga skador att rapportera förutom några växtställningar som blåst ner. Och hundra miljoner löv från grannens gigantiska träd... Fast löven har lagt sig snällt under thujahäcken och där får de ligga kvar som godis till maskarna.

    Så fint ni har det hemma! Men dumt att påminna mig om fönsterna ;) Nu, efter Simones framfart, ser våra än smutsigare ut så nu kan jag inte längre låtsas som att det regnar. Nog dags att plocka fram skrapan. Blä, så trist...

    Härligt gårdsbesök ni gjorde. Praktiskt att ha Pressbyrån så nära inpå huset när man blir godissugen ;)

    Ha det fint!
    Kram Tamara

    SvaraRadera
  3. Här har det inte varit så mycket bara lite extra blåst. Skönt gillar inte blåst får ont överallt av den. den rosa rosen är ju bara så vacker. nu är det lugnt på blomfronten här men snart är det full fart igen det är ju vår om 6 mån.
    Ha en fin dag
    kram Meta

    SvaraRadera
  4. Jag måste bara få säga att ibland är det väl för dråpligt...jag satt precis och skulle läsa ditt inlägg här när det plingade till i min mobil att jag fått en kommentar...och då var det från DIG! Visst är det häftigt att man kan få till det så!
    Jaså, ni hade som vi tur med stormen...blev ingen hos os heller :)
    Så härligt att få se lite solljus! Det har inte jag sett, och inget annat dagsljus heller, på nästan en vecka...svart när man åker och svart när man kommer hem.
    Ha det gott och tack än en gång för din kommentar som kom samtidigt som jag kikade hos dig. Kul !

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...