måndag 17 februari 2014

En matsked sommar...


Jaha ja! Här sitter jag, vuxna människan och dagdrömmer. Jag drömmer om sommar och sol. Om härliga trädgårdsdagar, fika i lusthuset och andra ljuvligheter.
En matsked av sommaren så här års, precis vad jag behövde idag!

















Visst är det härligt med en dos sommar då och då.
Men nu börjar det hända saker ute i min trädgård också. Överallt börjar det dyka upp små tecken på att våren är i antågande.
Vilken dag som helst så ska jag ta med kameran ut en sväng och föreviga de små undren.

Ha en skön måndagkväll!
Kram Titti




6 kommentarer:

  1. Fina bilder och finast var ju den första. Va kreativ du är!
    Nu kryllar det av vårtecken ute, hoppas vi slipper bakslag nu så vi får njuta av en lång vår istället:-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Du er ikke alene om å drømme om sol og sommer. Flotte bilder du viser! Vi trenger noen skjeer med sol og sommer nå.
    Klem Marit

    SvaraRadera
  3. Tack för denna underbara kavalkad av sommarbilder de gör nytta här i rusket fast idag tittade solen faktiskt fram ett tag på eftermiddagen och jag hann till kolonin en sväng
    Ha en fin morgondag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. Dina bilder ger mig litervis med sommarkänsla. tack för det!

    Kram Tamara

    SvaraRadera
  5. Riktigt fina sommarbilder. Det var nog faktiskt mer än en matsked. Och just nu skulle jag kunna ta en hel tallrik.

    SvaraRadera
  6. Så fint... Jag drömmer också!
    Kram /Liv

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...