torsdag 20 februari 2014

Ett litet lusthus



När vi var i Mariefred i somras så hittade vi det här bedårande lilla lusthuset.
Jag kunde inte låta bli att ta en bild av det för det var så sött! Eller vad tycker ni?



Visst är det alldeles bedårande? Titta bara på de små tofsliknande trä-dekorationerna. Fantastiskt gjorda.
Och inuti är det tapetserat med en söt, blommig tapet.
Riktigt härligt somrigt!

Vill också passa på att välkomna alla nya följare.
Här får ni en liten blomma av mig.
Jag är så glad att ni tittar in då och då!

Kram på er!
Titti



7 kommentarer:

  1. På så vis är det ju synd att kolonin är så liten, För det skulle vara härligt att ha ett så fint lusthus.
    Ha en fin dag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Vilket gulligt litet hus....vilken snickarglädje....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Tack för blomman! Här tittar jag gärna in ofta. :-)

    SvaraRadera
  4. Så flott lite hus! Det var veldig koselig. Kunne godt hatt et sånt i hagen :-)

    Klem Marit

    SvaraRadera
  5. Jag är en av dina nya följare så jag tackar alldeles särskilt för blomman och önskar dig en trevlig helg!

    /Anette

    SvaraRadera
  6. Ja mycket sött. Tofsarna i kanten var fina och litet ovanliga. Säkert inte lätta att snickra.
    Blomman längst ner till höger - vad är det? Det liknar en streptocarpus, men ändå inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är alldeles rätt, en liten Streptocarpusblomma som smugit sig in bland rosorna/ Kram Titti

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...