lördag 22 mars 2014

Några bilder från trädgårdsmässan


Oj så trött man blir efter några timmars strosande på trädgårdsmässan. Otroligt många människor och otroligt många intryck. Men jag är ganska nöjd, för trots yrsel och värk i ena knät lyckades vi hitta en hel del fynd i alla fall. Nu ska jag vila lite innan jag åker till jobbet. Men jag hinner nog lägga in några bilder från min favorit-monter. Om jag inte minns fel så var det Blomsterlandet som designat den.






Jag blev så förtjust i den lantliga, enkla stämningen i den här montern.
Den röda färgen ihop med det gröna, trasmattan och alla vårblommor.
Tänk att man kan få in så mycket charm på några kvadratmeter!




Så fin tapet bakom de gröna pardörrarna!




Jag tog inte så jätte-många bilder den här gången, men några till har jag.
De får ni se i nästa inlägg...kanske.


Ha nu en riktigt skön helg!
Och njut av vårvädret.

Kram Titti

8 kommentarer:

  1. Förstår att du gillade denna monter. Jättefina bilder du bjuder på, tack!

    Önskar dig också en skön helg!

    Hälsar Eva

    SvaraRadera
  2. Vackert med det röda och gröna tillsammans.
    Tack för att du visar!

    SvaraRadera
  3. Det kunde varit hemma hos dig lika fint har du :)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  4. Så fint at du deler dine inntrykk med oss! Det er gøy med hagemesser, og der er det alltid mye fint å se på.

    Ha en fin kveld!

    Klem Marit

    SvaraRadera
  5. Vad synd, för just det missade jag. Det var helt i min stil. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  6. Det ser trevligt ut på dina bilder och jag tror att många bloggare gillade den montern.
    Kul att få se lite när jag inte var där.
    ha en fin söndag
    kram Meta

    SvaraRadera
  7. Vilka fina bilder av en fin monter som jag tydligen missade helt! Men nu fick jag se den ändå.Tack :)

    SvaraRadera
  8. Vad roligt att du gillar vår inspirationsbalkong! Vi är såklart väldigt stolta över den!
    Ha en fin dag! Ulrika, Blomsterlandet

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...