tisdag 1 april 2014

Pausbilder.....


Jaha,ja! En liten pittoresk magsjuka gjorde att jag missade både Blommig Fredag och Favoritfärgerna hos Charlotta. Jag hade i och för sig kunnat lägga in en bild på mig själv för temat på Blommig Fredag var ju måttfull och det är just vad jag har varit när det gäller mat denna vecka:-) Men när det gäller favoritfärgen blir det ju svårare,  spyfärgat är ju inte min favoritfärg direkt så det var nog bra att jag stod över denna gång!
Lägger in några pausbilder tills magsjukebasiluskerna lämnar min arma kropp ifred!


Nu när jag tittar på bilderna ser jag att det ser ut som reklambilder för någon handkräm, men jag vill påpeka att krämtuberna bara står där för syns skull.
Prickig kanna-prickiga tuber...ja, ni förstår va?
Kannan fick jag av svärdottern i present och tulpanerna (50 st) fick jag av maken.
Ja, vi har ju 37-årig bröllopsdag idag. Jag fick väl några extra som bonus för lång och trogen tjänst!






Det är ju aldrig kul med magsjuka, men det går ju i alla fall fortare att gå ner i vikt om man ska se positivt på saken. Inget ont som inte har något gott med sig!

Ha det gott så länge!
Kram Titti




11 kommentarer:

  1. Grattis på bröllopsdagen, Titti! Hoppas att magbacillerna ger upp helt så snart som möjligt - det är riktigt blä att vara magsjuk...
    Kram
    Elin

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder...hoppas sjukan gett med sig så ni kan fira era år tillsammans....grattis....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Näe det är verkligen inget kul alls! Men tulpanerna är vackra fast de är statister i handkräms reklam :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Med så positiva tankar (och bilder, det är ju faktiskt handkrämstider nu..;)) är du nog snart pigg och rask igen!
    //Ulrika

    SvaraRadera
  5. Vakre pausebilder!

    God bedring til magesyken. Håper du snart blir bedre :-)

    Klem Marit

    SvaraRadera
  6. Trist med att du mådde dåligt. Vi mår iallafall väldigt bra av de fina bilderna.

    SvaraRadera
  7. Haha. Skrattar lika gott var gång jag är här på besök :)

    Ograttis till magsjukan. Vet precis hur du känner dig. Tömd...
    Grattis däremot för din långa och trogna tjänst. Det är inte alla som lyckas hålla ut (jag menar ihop ;)) så länge.

    Kram och krya!
    Tamara

    SvaraRadera
  8. Grattis till avklarad magsjuka, viktminskning och karl som verkar förstå att en trädgårderande hustru är en lycklig hustru :)

    SvaraRadera
  9. Usch, va tråkigt! Hoppas du kryar på dig snart!
    Stor kram

    SvaraRadera
  10. Hoppas du snart känner dig bättre!
    /Ellinor

    SvaraRadera
  11. Usch! Vad tråkigt att ligga sjuk nu.
    Men ett stort grattis på Er stora dag. Inte illa ;-) Bara hoppas att du mår lite bättre nu fast det brukar ju ta några dagar att återfå full kraft igen. Fina tulpaner och bilder.

    Vårkram / Therése

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...