torsdag 20 november 2014

Ännu en dag på akuten


Det är ingen ände på eländet. Igår var jag och hämtade hem barnbarnet som legat några dygn på Huddinge sjukhus. Idag fick jag njurstensanfall på väg hem från nattjobbet. Hela dagen spenderade jag på akuten med provtagningar och skiktröntgen. Ingen sömn på hela dagen. Så nu går ögonen i kors!
Hemma håller maken på att renovera så hela huset är upp och ned. Suck...




De här bilderna visar lite av känslan det nyrenoverade rummet ska få.
Det blir ljust med svart/vita kontraster.
Om ni är snälla kanske ni kan få en glimt av det, när vi får det klart.

Vill också ge en ros till den snälla personalen på
Södertälje sjukhus som tog hand om mig så bra.
Tack för att ni finns!

Kram
Titti


8 kommentarer:

  1. Oj stackars dig .Njursten som är så smärtsamt.Hoppas du fått hjälp nu så du mår bättre.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Stackars dig! Aldrig haft njursten men har förstått att det gör fruktansvärt ont. Att behöva åka till sjukhus efter en hel natts jobb när man bara längtar efter sängen gör ju inte det hela lättare.
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Nu tycker jag verkligen synd om dig, hoppas du fått all smärtlindring som finns och att du är bättre. Jag har haft gallstensanfall (är opererad) och bara det räckte till men njursten är väl värre? Försök ha det bra ändå. Carita

    SvaraRadera
  4. Stakkars deg! Du har virkelig hatt mye elendighet i det siste. God bedring!

    Klem, Marit

    SvaraRadera
  5. Jag ska vara jättesnäll, så jag får se.
    Så trist att inte må bra. Synd om dig. Hoppas du slipper sjukdomar framöver.

    SvaraRadera
  6. Oj så tråkigt! Hoppas du mår bättre nu! Fina bilder o snälla är vi!
    Trevlig helg, kram Ewa :)

    SvaraRadera
  7. Ojojoj....hoppas verkligen på snabb bättring.....<3

    Å snäll det är jag alltid....det är sääääkert.....;)

    Trevlig helg !

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  8. Ajaj, inte kul... Hoppas att du blir bättre snart! Ser fram emot bilder från rummet!
    Kram
    Elin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...