tisdag 18 november 2014

Grönt är skönare...


Just nu är det väldigt svart/vitt/grått ute. Men jag såg att det skulle kunna bli lite sol på lördag. Det skulle vara toppen om det blev så. Jag tror aldrig jag varit med om en så grå höst som denna. Men det är ju tur att sommaren var så skön, förhoppningsvis har vi laddat upp vitaminer i kroppen så det räcker ett tag.

Allt är svart/vitt och trist!

Om snön kommer blir det lite ljusare. Gillar det där solglittret på väggen.


Men bäst gillar jag sommarsolen. Och det gröna som är så skönt för ögonen.


Härligt att sitta och drömma sig bort en stund. Nu ska jag gå och slipa väggar, för att i eftermiddag börja tapetsera. Det är tur att man har något på gång så man inte deppar ihop helt i höstmörkret.


Kram på er!

Titti


7 kommentarer:

  1. Precis så är det Låter spännande med att tapetsera.Vi får nog se när det är klart antar jag.Vet du vad jag gillar det där svartvita också. Mörkret gillar jag inte.
    Ha en bra dag och lycka till med skrapandet
    Kram Meta

    SvaraRadera
  2. Gillar inte heller mörkret....vill ha stadig vinter och ljuset från snön.....=)
    Alltid kul med något att göra inomhus denna tid....!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Ja det är grått nu, vilka fina bilder.
    Man blir inspirerad av dem.
    Ha det gott, kram Ewa :)

    SvaraRadera
  4. Det stämmer - att du aldrig varit med om en så grå november. Sedan de började mäta, är årets november den solfattigaste. Men i Kiruna kommer de nog att slå solrekord, vilket är dem väl unt.
    Finfina bilder som vanligt.

    SvaraRadera
  5. Jag vill inte tala om novembers brist på soltimmar innan den är över, det kan ju komma en hel drös på slutet? :)) Men visst går det åt en hel del stearinljus just nu. Skönt att ha bilder från tidigare att drömma sig bort i.

    SvaraRadera
  6. This is really a good article, I really like


    If you want to buy cheapest lol boost
    Place open http://www.elo24h.com/

    SvaraRadera
  7. Ja nog är det grått, vitt och svart nu...denna vecka har det knappt ljusnat, helt hopplöst och de där soliga timmarna som man laddade förrådet med i somras går nu på reserven!
    Ha nu en glad vecka, ta hand om dig!
    Kram Titti

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...