måndag 30 mars 2015

Lite mer från mässan


Jag måste ha fått en liten förkylningsbacill på mässan i fredags för nu sitter jag här och snörvlar och hostar. Ute regnar det och har så gjort ett par dygn nu. Genom fönstret ser jag att små gröna saker börjar sticka upp ur jorden i rabatterna, det ser väldigt hoppfullt ut. När jag piggnar till ska jag ta en inspektionsrunda för att se vad som hänt där ute. Men det får nog vänta tills i morgon. Nu sitter jag här och går igenom bilder på datorn. Jag tog inte så många bilder på mässan i år, men några till kan jag bjuda på. Så håll till godo!


De här rostiga piedestalerna blev jag våldsamt förtjust i, men vår trädgård är nog för liten för sådana stora pjäser!















Blev också förtjust i den här krukan. Kolla in smilet, är det inte lite likt Elvis?
Den hade gärna fått följa med hem om den hade varit till salu.




Ja, gott folk. Det var allt jag hade att bjuda på idag.
Ha en skön vårvecka!

Kram
Titti

14 kommentarer:

  1. Vilka härliga bilder! Jag märker att jag missade en hel del...men jag kan ju titta på andras bilder och "gå ett varv till" :)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Det är tur jag kan njuta av dina och andras bilder eftersom jag inte var där själv i år. Håller med om att de rostiga pedistalerna var läckra men de skulle verkligen se överdimensionerade ut till mitt ganska lilla hus. De rostiga krukorna på din sista bild blev jag däremot allvarligt sugen på.....
    Jag hoppas du kryar på dig snart så du kan ut och njuta!
    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Alltid kul att se bilder med andras ögon. Det är nästan så man undrar om man varit på samma mässa. Krya på dig!

    SvaraRadera
  4. Åh, så kul att du bjuder bilder från mässan. Inspirerande. Ja, och visst är det Elvis sneda leende =o))
    Krya på dig!
    hoppas
    Katarina

    SvaraRadera
  5. jojo minsann det fanns hur mycket som helst att kika på och önska sig. Tur jag hade mina kryckor då kan jag inte bära så mycket hii.
    Det är kul att se andras bilder, hur de ser på saker och ting.
    Tack för det
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Verkar ha funnits en hel del fint att titta på. Synd att jag inte var där.
    Önsklar dig fin påskvecka
    Anette

    SvaraRadera
  7. så himla snyggt med de rostiga pidestalerna och krukorna!! Kommer du ihåg vilket företag som sålde dom?
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  8. Tack för fina bilder att inspireras av! Kan behövas en dag som denna när landskapet här utanför dignar av julstämmning ;)

    SvaraRadera
  9. Tack för det. Nu har jag också fått en glimt av mässan. Nej, allt går inte att föra över på sin egen trädgård. Man får njuta av det där. / Britt

    SvaraRadera
  10. Åh, krukorna på första och sista bilden hade jag inte sagt nej till!
    Krya på dig!

    SvaraRadera
  11. Oj har vi varit på samma ställe;) så fina bilder!
    Jag gillar verkligen de där pediestalerna också!
    Tråkigt med bacillen, krya på dig!

    Kul att ses! Glad Påsk! Kram Ewa :)

    SvaraRadera
  12. Åhh så mycket vackert från mässan, ja det finns en hel del man skulle vilja ha där ser jag!
    Roligt med trädgårdsmässor du, skön inspiration behöver man alltid till trädgården...
    Ha en skön påskvecka!
    Kram,
    Titti

    SvaraRadera
  13. Så stilige bilder og artige stilleben. Takk for at du lar oss være med på messen.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...