onsdag 14 oktober 2015

Nu är det höst på riktigt



Japp, nu är det verkligen höst på riktigt! Trädgården har tagit på sig höstrocken
 och de röda och gula färgerna glänser i solskenet.
















Idag kände jag faktiskt för att krypa ner i mitt ide
och sova gott tills vårsolens första strålar börjar värma.
För hu, vad det var svårt att komma ur sängen 
i morse!



Men att sitta här framför kaminen och mysa är väl inte heller så dumt.
Och om jag slumrar till en stund, så drömmer jag nog om sommaren
och allt ljuvligt den för med sig.


Ha det gott i höstmörkret!

Kram
Titti


8 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder och härliga höstfärger.Vildvinet är verkligen tjusigt nu på hösten med sina nästan klara röda färger som glöder. Fåtöljen vid kaminen ser skön ut och jag ser att du ordnat lite vårkänsla med fina hyacinter bredvid. Det är gott att mysa till det lite inne i sitt ide och skapa utrymme för sköna drömmar.
    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Dina bilder bevisar att även hösten är vacker. Jag har inga som helst problem med denna årstid. Jag njuter av den både inomhus och ute. Vi tillhör även de få som grillar ute året om :)

    SvaraRadera
  3. Ja du nu är det ingen återvändo. hösten är här och det gick fort. så vacker din gång är, och vildvinet nu har jag satt skott få se om det blir nåt annars får kag köpa ett för nu måste jag ha det och titta där står astern jag inte gillade hos min mamma.hihi
    Ha det gott
    Kram Meta

    SvaraRadera
  4. Så fin höstskrud med vildvinet. Höstens färger är vackra. Det har varit en fin höst med många soliga dagar. Ser mysigt ut inne.
    Ha det fint!
    Marika

    SvaraRadera
  5. Jag gillar hösten med alla sprakande färger, speciellt när solen skiner. Det ser ju onekligen inte heller fel ut att krypa upp i en stol bredvid en kamin.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  6. Nu är det verkligen på riktigt och inatt var det frost ordentligt. Men under dagen har det varit strålande fint. / Britt

    SvaraRadera
  7. Hei!
    Skulle gjerne hatt mer av røde høstfarger. Vakker høsthage du har. Er ikke så glad i kulda som det blir mer og mer av, men verst synes jeg er mørket. Men plutselig er våren her. Prøver å muntre opp litt.
    Ha det godt! Anne

    SvaraRadera
  8. Så vakre høstfarger hos deg!
    Rødt gjør seg så godt nå på høsten.

    God helg!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...