söndag 29 november 2015

Trädgårdsfärger-Brunt


Brunt är en färg jag faktiskt är mycket förtjust i. Den kan tyckas vara en tråkig färg, men använd i små doser och som kontrast till annat i trädgården eller i heminredningen, kan den vara riktigt snygg. 





Men nu skulle det ju egentligen handla om trädgårdsfärger. Och visst finns det en massa bruna nyanser när man väl börjar leta. Från vårens lökar till höstens nedfallna löv.









Den bruna färgen finns också på staket, tunnor och många andra dekorationer i trädgården.












Det var lite av det bruna jag hittade i min trädgård.
Hos Maribels Garden kan du hitta fler 
bruna nyanser.



8 kommentarer:

  1. Jag tackar och bugar! Du har så mycket fint och tar så inspirerande bilder att man får lust att gå ut och snygga till lite runt den egna husknuten när våren kommer. Nu får det dock bli lite kaffe och kaka medan stormen ryter utanför dörren.
    Önskar dig en fortsatt skön första advent! Anna-Karin

    SvaraRadera
  2. Underbart, du ger och gör verkligen rättivsa åt det bruna. Ha en fin advent!

    SvaraRadera
  3. Hei!
    Fantastisk fine bilder og så varierte. Brunt er en vakker farge i utallige nyanser.
    Ha det godt!
    Klem Anne

    SvaraRadera
  4. Brun har jag aldrig tänkt på som någon färg att använda men det har du gjort, jättefint!

    SvaraRadera
  5. Vad då lite det är ju en massa fint. Även om det inte finns så mycket blommor i brunt och det är nog bra för det känns inte som en blomfärg tycker jag.
    Härliga bilder
    Ha en fin adventskväll
    Kram Meta

    SvaraRadera
  6. Så fina bruna inslag i din trädgård. Riktigt snyggt.
    Ha det fint!

    SvaraRadera
  7. Mycket snyggt hos dig. Inte minst rost. / Britt

    SvaraRadera
  8. Oj, så mycket brunt du hade! Väldigt läckert!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...