måndag 15 augusti 2016

Det går fort när man har roligt!


Jaha, nu var det roliga alltså slut för den här gången! Tänk att fyra veckor kan gå så fort! Sista semesterdagen tillbringades i trädgården förstås. Det är där vi har hängt hela sommaren. Det har blivit många stora arbeten utförda under sommaren och maken tyckte faktiskt att det skulle bli riktigt skönt att få komma till jobbet och vila upp sig lite...stackar´n.




Liljan Muscadet har blommat så otroligt vackert i år. Jag tror inte jag någonsin känt en underbarare doft. När man går förbi luktar det som den finaste parfym. Nu har jag beställt fler av den sorten för att ha den på flera ställen i trädgården. Så till nästa år kan vi gå runt och insupa den ljuvliga doften i hela trädgården. När jag ändå var i farten, beställde jag tulpaner och lite annat. Det tröstar lite att tänka på nästa trädgårdssäsong och hur ljuvligt det ska blomma till våren. Jag längtar redan! Fast först ska vi ju ha en härlig höst med massor av härliga höstfärger och höstfägring. Det finns alltid något att glädja sig åt när man har en trädgård.












Hoppas att ni också har haft en skön sommar.
Nu börjar allvaret igen!


Kram
Titti
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...